tirsdag den 25. oktober 2011

Så flytter vi igen....






    
   
    
    

   

7 kommentarer:

  1. Whaat! hvorhen?? GII LYD :)

    SvarSlet
  2. Hej,

    Efter flere mislykkedes forsøg med at sende mails (de kommer retur, da modtageren ikke kan accepteres af systemet), og et telefon opkald, hvor telefonen ikke bliver taget, forsøger jeg at få kontakt via denne vej.

    Jeg bestilte d. 17.10 nogle bogstavgreb, men de er endnu ikke kommet, derfor vil jeg gerne vide, om de er på vej eller..? Mit ordrenummer er 297.

    Jeg undskylder, at jeg 'forstyrre' på bloggen, men jeg vil birkelig gerne snart have grebene, så jeg kan få afsluttet et projekt.

    MVH Rebekka

    SvarSlet
  3. Spændende Susan. Held og lykke med det!!!

    SvarSlet
  4. · { ses snart ... knus og tanker } ·

    SvarSlet
  5. Hello, I have been trying to contact you through email for a while, but the mails are coming back as 'undeliverable'. Maybe I have the wrong emailadress, but I found it on your site. Is it possible to contact me on my emailadress: leonie.rosseel@telenet.be, so I can easily. I'm sorry about this unethical way of contacting you :-).

    Best regards,
    Leonie

    SvarSlet
  6. Hej Rebekka, send mail til liebe.susan@gmail.com istedet. Så kan vi besvare og behandle din bestilling derfra.

    Hi Lots of Lili - you have to send you email to liebe.susan@gmail.com and then we will be able to give you an answer.

    Vh Liebe

    SvarSlet